Премахнете 10кг с метода 10х10 преди важно събитие или почивка, невероятно, но работи!

Всеки, който вярва, че диетата е само за жени, значи никога не е страдал от наднормено тегло. Ако някой мисли, че това е неефективно, той никога не е бил на 10 х 10 диета ! Да, наистина, не е много лесна за спазване, но най- важното е, че има резултат.  Но всички сме толкова различни. Всеки се нуждае от диета, която му подхожда лично и буквално се „адаптира“ към индивидуалните му нужди.

 В такъв случай най- добре е да отидете на диетолог.

видове диети

Но ако нямате време, желание, пари, тогава можете да пробвате по лесния начин. В нашето разбиране, на „прости начини“ – не означава „без усилие“ . Ние просто говорим за избор, който води до по-кратък път незабавно към действие, а не до лекари и чрез процедури по изготвяне на програми.

Предимствата на диетата

Предимствата на диетата

Ако прегледате предложеното меню, ще се уверете, че приблизително 30% от диетата се състои от протеини. Това хранене стимулира изгарянето на немускулна, а именно мастна тъкан. И най-важното е, че чувствителността към инсулина се увеличава в процеса. Защо е толкова важно? Въпросът е, че зависимостта ви от сладкиши ще намалее , което означава, че диабетът вече няма да бъде опасност за вас.

Всъщност, можете да загубите 10 кг само за 10 дни . И без да навредите на здравето си. Но ако страдате от много наднормено тегло, е по-добре да не прибягвате до такава диета: рискът да спечелите още повече след 10 дни на правилното хранене е много по-висок.

Диетично меню

Диетичното меню

Предлагаме меню за една седмица . За по-добри резултати диетолозите съветват просто да продължите диетата за още 3 дни. Менюто на тези три дни да е подобно на менюто за понеделник, вторник и сряда от първата седмица.

понеделник

Закуска. Салата от домати, краставици, пекинско зеле, подправено със зехтин и две меки варени яйца. От напитки – кафе или зелен чай без захар.
Втора закуска. Сандвич с листа от маруля и 45 грама нискомаслено сирене.
Обяд. Зеленчукова салата от краставици, репички, домати и покълнали семена, подправена с 1 ч.л. зехтин и 2 пилешки гърди, приготвени на скара. Можете да пиете кафе или зелен чай, но без захар.
Следобеден чай. Няколко плодове и чаша кисело мляко.
Вечеря. Подгответе филетата от сьомга и също така изпечете карфиол , тиквички или патладжани с настъргано сирене и различни билки.
Преди да заспиш. Чаша мляко или кефир.

вторник

Закуска. Омлет от 2 яйца, зеленчуци, домати, кафе без захар, естествено кисело мляко (може да бъде с плодове).
Втора закуска. Чаша кисело мляко (можете с плодове).
Обяд. Рагу със зеленчуци и филета от сьомга.
Вечеря. Зеленчукова салата, облечена със зехтин, говежда пържола на скара, зелен чай или кафе.
Преди да заспиш. Чаша мляко или кефир.

меню за диета

сряда

Закуска. Омлет от 2 яйца, зеленчуци, домати, целина, с 45 грама нискомаслено сирене. От напитки – зелен чай или кафе.
Втора закуска. Естествено кисело мляко и плодове.
Обяд. Филе от сьомга, супа пюре от билки, домати и броколи.
Следобеден чай. Чаша кисело мляко и плодове.
Вечеря. Свинско филе, приготвено на скара, брюкселско зеле (може да бъде заменено с броколи ). Възможностите за напитки са еднакви – чай ​​или кафе.
Преди да заспиш. Чаша кисело мляко или прясно мляко.

четвъртък

Закуска. 2 меки варени яйца, кисело мляко (само естествено) с плодове, зелен чай или кафе.
Втора закуска. Сандвич от парчета целина и нискомаслено сирене (45 гр.).
Обяд. Филе от сьомга, салата от бяло зеле, репички и билки.
Следобеден чай. Чаша кисело мляко и плодове.
Вечеря. 2 пилешки гърди, тиквички , кафе или чай.
Преди да заспиш. Чаша кисело мляко 

меню за отслабване

петък

Закуска. Извара с плодове, кафе без захар или зелен чай.
Втора закуска. Салата цезар с пилешки гърди.
Обяд. Филе от сьомга, зеленчукова салата от бяло зеле и репички, подправена с 1 ч.л. от зехтин.
Следобеден чай и ябълка
Вечеря. 2 телешки пържоли (малки), аспержи, задушени с нискомаслено сирене. От напитки – кафе без захар или зелен чай.
Преди да заспиш. Чаша кисело мляко или мляко.

събота

Закуска.

Извара с плодове, кафе без захар или зелен чай.
Втора закуска. Салата по избор с пилешки гърди.
Обяд. Филе от сьомга, гъбена супа .
Следобеден чай. Сандвич с целина и сирене.
Вечеря. Варени на пара аспержи с настъргано сирене, 2 пилешки гърди. От напитки – зелен чай или кафе.
Преди да заспиш. Чаша кисело мляко 

ефективни диети

неделя

Закуска. Естествено кисело мляко с шепа плодове. Омлет от 2 яйца с домати и всякакви билки. Можете да пиете зелен чай или кафе без захар.
Втора закуска. Салата „Цезар“, подправена с 1 чаена лъжичка. зехтин, 1 ч.л. лимонов сок и подправки.
Обяд. Филе от сьомга и любими печени зеленчуци.
Следобеден чай. Сандвич с целина и сирене.
Вечеря. Мексиканска салата „Guacamole“ и 2 пилешки гърди. От напитки – зелен чай и кафе без захар.
Преди да заспиш. Чаша кисело мляко

Какво да направим след диета, за да няма йо- йо ефект

йо йо ефект

За да запазите позицията и да не позволите на тялото да спечели още повече тегло след успешна загуба на килограми, трябва постепенно да промените вашата диета . Например, започнете сутринта с чаша вода в идеалния случай – топла и с парче лимон.

Ако харесвате месо, запържете го само в зехтин, или дори по-добре – грил със зеленчуци. И без майонеза за салати! Запълнете зеленчуците със зехтин или лимонов сок. Не пийте докато ядете, а само половин час преди или след хранене. Е, за целия ден трябва да пиете до 2 литра вода.

По отношение на колбаси, млечни продукти, алкохол, плодови сокове и ядки, пастети и картофи те трябва да бъдат изоставени или, в крайни случаи, да се намали честотата и количеството на консумацията. Това важи и за бързото хранене.

Диетата „10 х 10“ наистина работи! На фона на отърваването от излишни килограми, вашето здраве се подобрява. Няма повече сънливост и постоянно чувство за глад. Изглежда, че това е само мечта, но в края на краищата, мечтите трябва да се сбъднат. Споделяйте съвети с приятели и отслабвайте.

loading...


Намери ни във facebook